چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
سرتیپ معصومی پدافند هوایی شمال شرق کشور
امیرسرتیپ خلیل آبادی جانشین منطقه پدافندهوایی شمال شرق

حوزه /خلیل آبادی گفت: زمانی که افراد جامعه به ویژه نسل جوان در پوشش و رفتار خود عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، در واقع به سمت ارزش‌ های اخلاقی حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازمشهد، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش امروز در مراسم گرامی داشت با موضوع عفاف و حجاب در سینما قدس شهرک سازمانی این منطقه، اظهار داشت: حفظ عفاف و حجاب، زن و مرد را از نگاه‌های هوس آلود باز می‌دارد و علاوه بر فروپاشی خانواده از مفاسد اخلاقی نیز جلوگیری می‌کند.

وی حجاب را زمینه ساز امنیت و آرامش در جامعه دانست و افزود: زنان و مردان با رعایت حدود و مرزها در تعاملات اجتماعی خود، جامعه را به فضای امن و آرام تبدیل می‌کنند، که در آن افراد با آسودگی خاطر به فعالیت‌های اجتماعی خود می‌پردازند.

سردار خلیل آبادی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف موجب ارتقاء فرهنگ و اخلاق در سطح جامعه می‌شود، تصریح کرد: زمانی که افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان در پوشش و رفتار خود عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، در واقع به سمت ارزش‌های اخلاقی و معنوی گام بر می‌دارند و از رفتارهای ناشایست و غیر اخلاقی دوری می‌کنند.

وی بر ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج حجاب در سطح جامعه تأکیدکرد و گفت: باور به عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده و از سوی اعضای آن به نسل آینده آموزش داده شود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب نقشی کلیدی در پویایی و بالندگی جامعه اسلامی ایفا می‌کند و با رعایت این دو اصل مهم، می‌توان جامعه‌ای سالم، امن، اخلاقی و با هویت قوی بنا کرد.

در پایان این مراسم از دختران محجبه و فعالان در حوزه عفاف و حجاب با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha